martes, 8 de abril de 2014

Ja tinc bandera per aquesta primavera: Blau cel, verd pi, verd blat i groc colza. T'agrada?

Tanca l'ordinador i surt a fora. Hi ha tot un món real.

Ahir vaig pensar: necessito una bandera i, en lloc d'anar als xinos, me'n vaig anar al camp a mirar..., i de sobte, la vaig veure. Davant meu hi havia la meva bandera per a aquesta primavera, i m'agrada!
Si ja se que durant les dues hores que vaig estar buscant i trobant la meva bandera, vaig deixar de veure el Face Book i el Twitter, i l'email, i el mòbil..., i que, potser, no em vaig assabentar d'alguna cosa moooolt important però, que vols que et digui, he caminat, respirat, pensat i, a més, ja tinc la meva bandera de primavera, i això, amic meu, em mola.

Tanca'l una estona i surt a fora.
Màrius. Espai Garum



No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...