jueves, 16 de enero de 2014

Josep Prims inaugura "la meva Mitja, Impossible is Nothing" a l'Espai Gralla de Granollers

Fa molts anys que conec a Josep Prims, fins i tot podria dir que l'he vist créixer fotogràficament, i créixer bé i sa. Hem compartit moments inoblidables, com aquell d'un gener polar ( -10 º ) a les 12 de la nit al riu Tenes totalment fosc, sota Sant Miquel del Fai o quan "destrossem" fotografies amb el lema "tu talla, que alguna cosa queda ", per això, penso que puc parlar d'en Josep amb una mica de coneixement de causa.

Ell és un fotògraf honest i el que veiem en les seves fotografies és el que hi ha, ni més ni menys. No busca justificacions creatives, tècniques ni conceptuals. La seva fotografia és directa i sense missatges subliminals, cosa que avui no és molt habitual, embarcats com estem en aquesta espiral tecnològica i instagramera que ens fa buscar inútilment el "més difícil encara", i jo em pregunto, és necessari el més difícil encara?, no en tenim prou amb fotografia que ens mostri, senzillament, porcions de la realitat contemporània? Jo penso que si i en Josep fa això en l'exposició que ha inaugurar fa dues hores a l'Espai Gralla de Granollers. Ell s'aproxima al tema de la Mitja Marató no com "artista" sinó com a notari i capta amb la seva càmera moments quotidians i anònims que, precisament per la seva pròpia senzillesa, esdevenen universals.

Segur que tots hem vist fotografies d'atletisme molt més impactants i espectaculars que les d'en Josep, la diferència és que ell ens mostra la realitat i això, amic meu, només està a l'abast d'uns pocs.

Aquesta exposició, comissariada per en Ramon Ferrandis, forma part dels actes que amb motiu de la Mitja Marató Granollers/Las Franqueses/La Garriga es celebren fins el 8 de febrer.
Josep Prims a l'inauguració de "la meva Mitja, Impossible is Nothing" a l'Espai Gralla de Granollers

Josep Mayoral, alcalde de Granollers i Josep Prims a l'inauguració de "la meva Mitja, Impossible is Nothing" a l'Espai Gralla de Granollers.
Toni Cornellas, Josep Prims, Ramon Ferrandis, Josep Mayoral a l'inauguració de "la meva Mitja, Impossible is Nothing" a l'Espai Gralla de Granollers.
 Josep Prims, Ramon Ferrandis i Josep Mayoral a l'inauguració de "la meva Mitja, Impossible is Nothing" a l'Espai Gralla de Granollers.
La Màquina del Swin a l'inauguració de "la meva Mitja, Impossible is Nothing" a l'Espai Gralla de Granollers.


No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...